Ana Sayfa İÇ POLİTİKA 29 Mart 2017

Ümraniye’de hem belediye hem de ilçenin temposu yoğun

Ümraniye Belediyesi ile AK Parti Ümraniye İlçe Başkanlığı birlikte düzenlediği programla yerel basınla bir araya geldi. Programda Ümraniye Belediye Başkanı Hasan Can ile AK Parti Ümraniye İlçe Başkanı Av. Enver Sedat Çakıroğlu katıldı. Toplantıdan çıkan duruma göre Ümraniye’de hem belediye hem de ilçede tempo yoğun.

İSTANBUL TAKİPTE HABER SİTESİ – Ümraniye Belediyesi ile AK Parti Ümraniye İlçe Başkanlığı birlikte bir basın toplantısı düzenledi. Ümraniye Belediyesi Tantavi Sosyal Tesislerinde gerçekleşen toplantıda Ümraniye Belediye Başkanı Hasan Can ile AK Parti Ümraniye İlçe Başkanı Av. Enver Sedat Çakıroğlu, yerel medyanın mensupları ile bir araya geldi. Samimi bir ortamda gerçekleşen programda referandumla ilgili konular konuşuldu. Programa Ümraniye Belediye Başkanı Hasan Can, Ümraniye AK Parti İlçe Başkanı Av. Enver Sedat Çakıroğlu, Belediye Başkan Yardımcıları Maliki Ejder Batur, Mahmut Eminmollaoğlu, AK Parti Ümraniye İlçe Başkan Yardımcısı Salim Çetinkaya ve yerel medya mensupları katıldı.

İlçe Tanıtım Medyadan Sorumlu Ümraniye AK Parti İlçe Başkan Yardımcısı Salim Çetinkaya, programda açılış ve selamlama konuşması gerçekleştirdi. Aynı zamanda SKM Tanıtım Medya Birim Sorumlusu olan Çetinkaya, Ümraniye’de yaptıkları çalışmaları basınla paylaştı.

“16 NİSAN’DA SANDIKTAN GÜZEL BİR SONUÇ ALMAK İÇİN GAYRET EDİYORUZ”

16 Nisan referandum süreciyle ilgili bir araya geldiklerini ifade eden AK Parti Ümraniye İlçe Başkanı Av. Enver Sedat Çakıroğlu, “Değerli basın mensupları 16 Nisan Türkiye’nin kaderini etkileyecek olan bir seçim. Biz de bu bilinçle beraber çalışmalarımızı yürütüyoruz. Biz süreci anayasa paketi mecliste görüşüldüğü tarihlerde, hem teşkilatımızı bilinçlendirme yönünde, hem de seçmen ve esnaf ziyaretleriyle çalışmalarımıza başlatmıştık. Biz kampanyanın başladığı 25 Şubat tarihine kadar 10 bin teşkilat mensubumuzu eğiterek seçim çalışmalarına hazır bir hale getirdik. 25 Şubat tarihinden itibaren de eğittiğimiz bu arkadaşlarımızla beraber çalışmalarımızı yürütüyoruz. Şimdi de aynı şekilde belediyemizle, ana kadememizle, kadın kollarımızla, gençlik kollarımız olmak üzere Ümraniye’de var gücümüzle, bilgi kirliliğini önlemeye ve 16 Nisan’da milletimizin geleceği için sandıklardan güzel bir netice almak için hep beraber gayret ediyoruz.” dedi.

“16 NİSAN’DA 66, 67-68 YÜZDESİNİ ULAŞACAĞIMIZA İNANIYORUM”

İstanbul Anadolu Yakası yerel medya mensuplarının sorularını cevaplayan Ümraniye Belediye Başkanı Hasan Can, gelen bir soru üzerine İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nden gelen bilgilere göre Üsküdar-Ümraniye Metrosunun Ağustos sonu itibariyle açılacağını söyledi. İstanbul Takipte Haber Sitesi olarak “Hedefleri olan ve mega projeleriyle örnek ilçe olma özelliğini koruyan Ümraniye’de referandum çalışmaları nasıl görülüyor” sorumuza cevap veren Belediye Başkanı Hasan Can, referandum sürecinin Ümraniye’de iyi gittiğini ve bunu da yaptırdıkları anketlerle öğrendiklerini söyledi. İlçedeki seçimlerin nabzını sürekli anketler yaptırarak tuttuğunu belirten Başkan Can, “Seçim olmadığı tarihlerde anket yaptırırım. Anketleri iki ayrı firmaya çapraz olarak yaptırırım ki anketimizin doğru olup olmadığını görmüş oluyoruz. Sahanın da nabzından yola çıkarak 54-55 bandında olduğumuzu ve trendimizin her geçen günde yukarılara doğru çıktığını görüyorum. 16 Nisan’da 66, 67-68 yüzdesini ulaşacağımıza inanıyorum.

Güçlü bir ekip kurarak Ümraniye’de kapı kapı dolaşıp, vatandaşımıza Cumhurbaşkanlığı Hükûmet Sistemini anlatıyoruz. 220 bin kapıdan evde olmayanlar dahil 75 bin hanenin kapısını çaldık. Büyük bir ekseriyetinden olumlu cevaplar aldık. Böyle olunca da moralimiz yüksek oluyor.

Ümraniye 15 Temmuz Şehitler Meydanın son durumu hakkında bilgi veren Başkan Hasan Can, “Ümraniye 15 Temmuz Şehitler Meydanımızın otopark ihalesi yapıldı ve yakın zamanda temeli atılacak” diye konuştu. Başkan Can, Ümraniye Büyük Camii ve Ümraniye 15 Temmuz Şehitler Meydanı projeleri hakkında bilgi verdi.